Je kind aanmelden op OBS De Singel

Wat leuk dat je interesse hebt in onze school! Wij nodigen jullie dan ook graag uit om samen met je zoon of dochter langs te komen bij ons op school voor een rondleiding. Tijdens deze rondleiding laten wij graag de school zien en beantwoorden wij alle vragen die er nog zijn.

Het aanmeldformulier op deze pagina kan worden ingevuld om je kind aan te melden voor onze school, dit is nog geen definitieve inschrijving. Na het aanmelden nodigen wij jullie graag uit voor een bezoek aan onze school. Is er een klik en kunnen wij voldoen aan alle onderwijsbehoeften van jullie kind? Dan heten wij jullie nogmaals welkom en zullen wij het inschrijfformulier toesturen.

Wil je meer weten over toelatingsbeleid en de procedure met betrekking tot het aanmelden en inschrijven? Klik dan op de oranje knop hieronder.

Het aanmeldformulier

Onderstaand informatie is nodig om uw kind aan te melden op De Singel.

A problem was detected in the following Form. Submitting it could result in errors. Please contact the site administrator.

Personalia leerling

Broers en zussen

Personalia verzorger 1

Personalia verzorger 2

Wanneer niet van toepassing kunt u doorgaan naar de volgende stap.

Overige vragen

Toestemming